.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقل خبر شمال نیوز و واکنش تند شهروند ساروی
واکنش تند یک ساروی به درج خبر محمد تقوی در شمال نیوز

در پی درج خبری به نقل از آتی نیوز با عنوان "بازیكن ساروی استقلال كارشناس BBC " در سایت شمال نیوز ،یکی از خوانندگان ساروی شمال نیوز با ارسال مطلبی به این سایت ، که عینآ درج می گردد.

بنام خدا
سایت محترم شمال نیور

محمد تقوی اهل مهدی آباد ساری و برادرش رضا تقوی بیش از یک دهه از فوتبالیست های بسیار با اخلاق ساروی در لیگ منتخب استانها، لیگ دسته اول و برتر ایران(استقلال تهران) بوده و همواره از مودب ترین بازیکنان فوتبال کشورمان محسوب شده و در محضر بزرگان زیادی از فوتبال شاگردی کرده است.
ایشان یک مهندس کارآمد و با شخصیت است و در انگلیس نیز هم مشغول کسب و کار است و هم با هزینه خودش کلاسهای پیشرفته مربیگری را می گذراند و همواره هم با بسیاری از فوتبالیستها و جوانان جویای نام در کشورمان در ارتباط است و گاهی هم به ایران سفر می کند و مشکلی هم ندارد.
همه می دانند که محمد تقوی نه سیاسی است و نه هرگز فریب سیاستمداران خارجی و مزدوران داخلی را خورده و نه حضور کارشناسانه وی در برنامه و تحلیل ورزشی بی.بی.سی. مفهوم سیاسی دارد و بی انصافی است که به وی تهمت وابستگی و مزدوری زده شود، اگر چه این همکاری یکی از اشتباهات زندگی ایشان است، اما این اشتباه، انحراف نیست و بلکه ریشه در ساده پنداری و یله اندیشی افراد غیرسیاسی دارد که به عواقب سیاسی برخی از کارهای خود کمتر می اندیشند!
بهرحال محمدً اقوام مذهبی زیادی در ساری دارد که با توجه شناختشان از وی، مطمئناً از این نوع نگرش ها ناراحت خواهند شد و احساس می کنند که به محمد همیشه دوست داشتنی شان ظلم شده است و درست هم نیست که به ذهن نوجوانان و جوانان علاقه مند به ایشان وابستگی نداشته اش تبلیغ شود، چرا که شاید موجب بدآموزی آنها شود!
خانواده تقوی، یک خانواده فوتبالی اند و شما می دانید که برادرش رضا تقوی برترین و شناخته ترین مربی مازندرانی فوتبال است و محمد هم از سرمایه های ملی فوتبال ماست و ما نباید این همه خدمات آنها را به ورزش فوتبال فراموش کنیم و مطمئن باشید که ایشان بهیچوجه وطن فروش نبوده و حتی در جوانی اش هم آدم پخته ای بوده است.
ضمناً در زمان فوتبال محمد تقوی، پول چندانی به فوتبالیستها داده نمی شد و ایشان هم اکنون ضمن کسب و کار آموزش مربی گری می بیند.
فلذا خواهشمند است مطلب مندرجه در باره ایشان را اصلاح کنید.

عده ای از جوانان کوی شهید رجائی ساری(مهدی آباد سابق)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1390
زندگي در انگليس به شرط خيانت افتخار ندارد. خدايا به عزت و جلالت قسم تمام جوانان كشور ما را عاقبت بخير بفرما
erfan 2 خرداد 1390
رضا تقوي با اخلاقه؟/!
نا شناس 2 خرداد 1390
یکی از خوانندگان ساروی شمال نیوز با ارسال مطلبی به این سایت ، که عینآ درج می گردد.
این متن اشکال انشایی دارد اصلاح فرمایید. جمله از لحاظ نگارش کامل نیست
نا شناس 2 خرداد 1390
ناراحت نباشید.نویسنده خواسته خودشومطرح کنه .آخه احساس کمبود درروانشناسی خیلی دردجانکاهیه.درحقیقت بااینکارش خودشو رسواکرده .تعجبم از مرضیه که این جوجه سایت داره.
ساروی 3 خرداد 1390
فقط این مطلب درست است ((ضمناً در زمان فوتبال محمد تقوی، پول چندانی به فوتبالیستها داده نمی شد))
بقیه رو ؟؟؟!!!!!
ابراهیم هزارجریبی 5 خرداد 1390
من هم تیمی محمدتقوی در تیم دانشگاهی (کرج-دانشگاه تهران) هستم. ایشان بسیار با اخلاق، خاکی و با معرفت بود. د.ستی من با او نزدیک بود. با یک سال هم خوابگاهی بودم. او نماز هم می خواند. قرار نیست آدم ها تمام کارهایشان طبق میل همه باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.